تعمیرات لپ تاپ دل

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

تعمیر لپ تاپ dell: چه چیز و چطور میتواند نادرست باشد؟

شما چقدر کامپیوترتان را می شناسید؟

کارشناسان نمایندگی دل معتقدند مهم نیست که شما چطور از دستگاه تان استفاده می کنید، آن از تعدادی قطعه و سخت افزار ساخته شده که بسیاری از آنها برای درست کار کردن متکی بر دیگر قطعات هستند.

از آنجایی که بسته به نیاز کاربران برخی از دستگاه ها باید سخت افزارهای بیشتری نسبت به بقیه داشته باشند، اما چند قطعه ی اصلی هستند که در همه ی دستگاه ها به صورت مشترک وجود دارند.نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت میکند.

برخی از این قطعات بدین شرح می باشند:

مانیتور که نشان دهنده ی تصاویر مورد نظر شماست. اگر شما قادر به استفاده از مانیتورها باشید، مشکلاتی که برای آنها پیش می آید نمیتواند مانع از کار کردن شما با آنها شود.

مشکلاتی که برای مانیتورها پیش می آیند ممکن است به شرح زیر باشند:

  • تصویر تیره و تار. این تصاویر حاکی از آن هستند که ممکن است مانیتور نیاز به تنظیم مجدد داشته و یا در حال سوختن می باشد.
  • خطوط عجیب: ممکن است ناشی از اتصال نادرست مانیتور به کامپیوتر باشند.
  • عدم وجود یک تصویر: ممکن است این مشکل ناشی از کابل برق یا کابل داده باشد.

اکثر مشکلات مانیتور را یک کاربر متوسط می تواند حل، اما اگر مانیتور درست نشد آن موقع تنها راه کمک گرفتن از متخصصان تعمیر کامپیوتر dell در نمایندگی دل است.

در کنار مانیتور، شما کیس کامپیوتر را دارید که اکثر قطعات سیستم درون آن قرار گرفته اند. دیگر قطعات اعم از صفحه کلید، چاپگر، بلندگوها و غیره نیز به لپ تاپ دل متصل هستند.

وقتی که در مورد مشکلات کامپیوتر فکر می کنید، باید سخت افزارهای زیر را در نظر داشته باشید:

  • حافظه با دسترسی تصادفی (RAM): حافظه ی کامپیوتر که به شما کمک می کند برنامه ها و اپلیکیشن ها را به سرعت باز کنید.

اگر مشکلی برای RAM پیش بیاید، میتواند بر روی سرعت سیستم تان تاثیر گذار باشد.

  • هارد درایو: سخت افزاری است که اطلاعات شما در آن ذخیره می شود. اگر در این بخش مشکلی داشتید مرکز تعمیرات dell در نمایندگی Dell به شما کمک می کند تا اطلاعات تان را از دست ندهید.
  • مادربرد: بخشی است که مانند مغز کامپیوتر عمل می کند. کلیه ی قطعات کامپیوتر با روش های مختلفی به این قطعه متصل هستند. اگر مادربرد به درستی کار نکند، کامپیوتر شما با مشکل مواجه خواهد شد.

اگر مشکلی برای این قطعات پیش بیاید، رفع آن بسیار سخت تر خواهد بود.

علاوه بر این به منظور حل مشکلات مربوط به این دستگاه ها باید اطمینان حاصل کنید که قطعات تان با دستگاه سازگاری داشته باشند.

از اینرو توصیه میشود در صورتی که کامپیوتر شما نیاز به تعمیرات دارد به مرکز تعمیرات کامپیوتر dell در نمایندگی دل مراجعه کنید.

اگر متخصص های آموزش دیده بر روی دستگاه شما کار کنند، شما میتوانید مطمئن باشید که تمامی اقدامات لازم در راستای تعمیر سیستم تان در(پین تک) کمترین زمان ممکن انجام میشود.

نمایندگی دل تنها نامی است که شما باید برای تعمیرات محلی کامپیوتر بدانید

اگر نیاز به متخصصانی دارید که بتوانند درست شدنِ کامپیوتر dell شما را در کمترین زمان تضمین کنند، باید از سرویس تعمیرات تخصصی که ما در نمایندگی Dell در نظر گرفته ایم استفاده کنید.

ما مرکز مجاز تعمیرات لپ تاپ Dell در تهران هستیم.

خدمات ما فقط شامل حال کامپیوترهای dell نمیشود، بلکه سرویس های دیگری که مربوط به نگهداری، نصب سیستم ها میشوند و همچنین خدمات مربوط به شبکه های تجاری کوچک را پوشش می دهیم.

بنابراین خواه کارتان به سادگیِ عملیات ویروس یابی یا به پیچیدگیِ راه اندازی یک شبکه باشد، دیگر نیاز نیست که به دنبال جای دیگری بگردید.

مهم نیست که مارک سیستم شما چه چیزی است، نمایندگی Dell سیستم شما را تحت پوشش قرار می دهد.

 

برچسب ها: نمایندگی دل, نمایندگی Dell, Inspiron, نمایندگی رسمی دل, لپ تاپ های دل, تعمیر دل, تعمیر لپ تاپ دل, نمایندگی تعمیر دل