تعمیر لپ تاپ دل

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

بدون شک یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین برند هایی که در زمینه تولید لپ تاپ فعالیت دارد برند Dell میباشد.نام این کمپانی امریکایی که برگرفته از موسس آن یعنی مایکل دل است سالهای متمادی از پرفروش ترین لپ تاپ های دنیا بوده است.به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل این روزها کمپانی های بسیاری در زمینه تولید لپ تاپ در رقابت هستند و به گزارش نمایندگی دل این روزها در ایران این برند از فروش بسیار پایینی در ایران برخوردار است.شاید  یکی از دلایل آن را زوم کردن برخی از وارد کنندگان و فروشندگان روی برند های خاص بتوان عنوان کرد.

کارشناسان نمایندگی دل اینگونه گزارش میدهند که ضعف برخی از سری های خانگی لپ تاپ  دل مثل Inspiron  و اداری Vostro در سالهای نه چندان دور باعث شده تا دید بسیاری از مصرف کنندگان نسبت به این برند عوض شود.نا گفته نماند برخی از مدل های لپ تاپ دل مانند Latitude  و XPS همچنان از سردمداران و بهترین های لپ تاپ دنیا هستند به خصوص Latitude که طرفداران خاص خود را دارد و برای مصارف صنعتی ، پروژه ها ، کارهای سنگین و پردازشی مورد استفاده است.

ایرادهای شایعی که در سری inspiron بیشتر پیش میاید عدم تصویر دهی ،حرارت بالای دستگاه ،شکستن قاب و لولا و .... میباشد که توسط تعمیرگاه مجاز نمایندگی دل قابل بررسی و تعمیر است.حرارت بالا و گرد و خاک دو عامل اصلی هستند که باعث میشوند تهویه و تخلیه گرمای داخل دستگاه به خوبی و درستی انجام نشود و از همین رو چیپ گرافیک که مسئولیت تصویر دهی و پردازش گرافیکی را به عهده دارد دچار مشکل گردد.

نمایندگی رسمی دل در ایران با آرشیوی کامل از قطعات و لوازم جانبی اورجینال همواره این امادگی را دارد تا هموطنان گرامی را در راستای پشتیبانی لپ تاپ های خود یاری رساند.تیم پشتیبانی سخت افزاری دل در قسمت تعمیرگاه مجاز نیز با بهره بردن از نیرو های متخصص و مجرب و همچنین تجربه 15 ساله در راستای تعمیرات لپ تاپ دل به جرات یکی از قوی ترین مراکز تعمیرات پایتخت میباشد.مرکز تخصصی دل این تضمین را به مشتریان خود میدهد تا بعد از انجام پروسه تعمیرات ضمانت 3 تا 6 ماهه را به مشتریان خود ارائه کند.

پشتیبانی نرم افزاری و رفع انواع مشکلات مثل بلو اسکرین ،عدم بوت شدن ویندوز،هنگ کردن، کند کار کردن ،عدم نصب شدن نرم افزار،بایوس و غیره از تخصص های تیم نرم افزار نمایندگی دل میباشد.

این روزها اعتماد نزد مشتریان و هم میهنان حرف اول را میزند و قطعا افرادی که با دستگاه خود دچار مشکل میشوند در وهله اول به دنبال مرکز تعمیراتی هستند تا با خیال راحت بتوان به آن اعتماد کرد. زیرا اطلاعات شخصی و مطالبی که برای هر مصرف کننده ای  حائز اهمیت است و جنبه شخصی دارد باعث حساسیت هایی میشود که به هرشخص یا مجموعه ای نتوان اعتماد کرد.اما نمایندگی دل در ایران یکی از معتبر ترین مراکزی است که با نشان اعتماد سالیان متمادی در این زمینه فعالیت داشته و بدون شک اعتبار اصلی را اعتماد مشتریان میداند.

در پایان لازم به ذکر است گروه پشتیبانی تعمیرگاه مجاز به صورت 24 ساعته و تمام وقت آمادگی پاسخگویی و خدمات رسانی به هم وطنان گرامی را دارد

آدرس

خ ولیعصر تقاطع طالقانی مجتمع نور تهران واحد 8045

 

88228799----88228701

برچسب ها: نمایندگی دل, نمایندگی Dell, نمایندگی رسمی دل, لپ تاپ های دل, تعمیر دل, تعمیر لپ تاپ دل, نمایندگی تعمیر دل