رونمایی شرکت دل از اولین لپ تاپ 17 اینچی 2 در 1 ترکیبی

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

شرکت ایسوس را نمیتوان تنها تولید کننده ی لپ تاپ های ترکیبی 2 در 1 در رویداد Computex در این هفته دانست. شرکت دل نیز از یک سری از لپ تاپ های ترکیبی  2 در 1 که با قیمت 249 دلار شروع میشوند رونمایی کرد.

  در این مراسم شرکت دل از یک لپ تاپ 17 اینچی ترکیبی 2 در 1 رونمایی کرد که از ویژگ هایی مانند window hello در ویندوز  10 پشتیبانی  میکند ( ورود به سیستم از طریق تشخیص چهره). این لپ تاپ ممکن است از نظر حمل کمی با درد سر همراه باشد ولی یک نسخه ی 13  15 اینچی از آن نیز توسط دل ارائه شده است. هر سه مدل از نسل ششم پردازنده های اینتل برخوردار میباشند.

 

 

به گزارش نمایندگی رسمی دل یک مدل مقرون به صرفه ی اقتصادی از این محصولات نیز تحت عنوان inspiron 11 3000 ارائه گردیده است. همانطور که از نام این محصول پیدا است، این محصول یک مدل 11 اینچی با صفحه نمایش 1366 در 768 میباشد که  قیمت 249 دلار برای آن در  نظر گرفته شده و میتواند گزینه ای ایده آل برای  دانشجویانی باشد که به دنبال ترکیبی اولیه از تبلت و لپ تاپ دل هستند. به نقل از شرکت دل، این مدل در دوم ژوئن امسال در ایالت متحده و چین به فروش خواهد رسید.

 

کارشناسان نمایندگی دل معتقدند در صورتی که به دنبال یک مدل ترکیبی 2 در 1 کوچکتر با قابلیت پشتیبانی از فناوری Window hello  هستید، دو نسخه ی 13 و 15 اینچی از inspiron 5000 از سوی دل ارائه شده است. 16 گیگابایت حافظه ی اصلی برای این محصولات در نظر گرفته شده است و قرار است تا با قیمت 529 دلار در دوم ژوئن امسال روانه ی بازار ایالت متحده و چین شود.

در کنار این محصولات، شرکت دل از نوت بوک های جدیدی نیز رونمایی کرد. لپ تاپ های 15 و 17 اینچی سری inspiron 5000 که از پردازنده های اینتل و AMD برخوردار میباشند. البته هیچ جزئیاتی در خصوص قیمت این محصولات در نظر گرفته نشده است و باید منتظر اعلام قیمت آنها باشیم.

برچسب ها: نمایندگی دل, نمایندگی Dell, Inspiron, نمایندگی رسمی دل, لپ تاپ های دل, تعمیر دل