7650 لپ تاپ شرکت دل با ارزش سه میلیون دلار به سرقت رفت

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

به نقل از پلیس لس آنجلس، تعداد 7650 لپ تاپ شرکت دل به ارزش 3 میلیون دلار از انبار این شرکت در منطقه ی هاربور به سرقت رفته است.

به گزارش نمایندگی دل سارقان مسلح اقدام به نفوذ به انبار این شرکت در لس آنجلس نمودند و بیش از 7 هزار لپ تاپ را به ارزش میلیون ها دلار به سرقت برده اند.پلیس خاطر نشان کرده است که سارقان اقدام به شکستن رمز امنیتی ورودی انبار نموده و وارد پارکینگ شدند. در عین حال 4 نفر مشکوک دیگر نیز به سرقت دو کامیون اقدام نمودند و به دنبال آن تریلی هایی که لپ تاپ های Dell  داخل آن بوده است را به کامیون متصل و آنها را از محل خارج نموده اند. در داخل هر  دو تریلی، 7650 لپ تاپ Inspiron شرکت دل به ارزش 3 میلیون دلار وجود داشت.بازرس ها خاطر نشان کرده اند که یکی این تریلی ها به صورت خالی صبح در شهر Saturday یافته شده اند.

 

همچنین نمایندگی رسمی دل اعلام کرد که  تریلی دیگر که هنوز پیدا نشده است دارای شماره پلاک TEMU7481921 میباشد.کارآگاهان با کمک مردم مخصوصا رانندگان کامیون امید دارند تا به زودی محل تریلی گم شده، کامپیوتر ها و مظنونین را بدست آورند. پلیس خاطر نشان کرده است که لپ تاپ های گمشده Dell در نهایت در محلی که به فروش گذاشته شده اند کشف خواهد شد.عموما این نوت بوک ها در eBay و یا Craigslist به فروش میرسد. به نظر میرسد که باید شاهد عرضه ی ناگهانی و فروش آنلاین این لپ تاپ های دل باشیم. پلیس خاطر نشان کرده است که در صورتی که این مدل لپ تاپ ها با قیمتی بسیار ارزان به فروش برسد خریداران باید نسبت به اینکه شاید در حال خرید مدل های به سرقت رفته باشند گمان داشته باشند.

 

برچسب ها: نمایندگی دل, نمایندگی Dell, Inspiron, نمایندگی رسمی دل, لپ تاپ های دل