یک تبلت ترکیبی حرفه ای، بدون قیمت گذاری حرفه ای از Dell

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

بهترین تبلت های حرفه ای مجهز به ویندوز 10، مانند لنوو thinkpad X1 و یا سرفیس پرو 4 مایکروسافت هزینه ای حدود 1200 دلار و یا حتی بیشتر بسته به پیکربندی سخت افزاری دارند.  برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال تبلت هایی برای کلاس شغلی میگردند و البته هزینه ی آن نیز برای آنها مهم است بهتر است تا نگاهی به خط تولید تبلت های کلاس شغلی شرکت Dell داشته باشند.

به گزارش نمایندگی Dell بدنه ی این تبلت ترکیبی در مقایسه با سایر تبلت ها هنوز تا حدی ساخته شده از منیزیوم میباشد. صفحه نمایش 10.8 اینچی این تبلت Dell به همراه رزولوشن بالا برای صفحه نمایشی با این اندازه ( رزولوشن برابر با 1920 در 1080) و ضخامت 10.8 میلی متری و وزن 1.56 پوندی را میتوان از دیگر ویژگی های این تبلت دانست. ولی در صورتی که از داک کیبورد این محصول استفاده کنید، وزن این تبلت به 3.15 پوند و  ضخامت آن به 21.2 میلی متر افزایش پیدا میکند.

 این تبلت Dell در دو مدل با پردازنده های 5 هسته ای و 7 هسته  ای در کلاس کاری مدرن و مدل هایی با پردازنده های atom اینتل در کلاس کاری ضعیف تر عرضه گردیده اند.به گزارش کارشناسان "نمایندگی Dell" این تراشه ها از کارائی متوسطی برخوردار میباشند و طول عمر خوبی را نیز به باتری این محصول میدهند. مدل Latitude 11 5175 از این محصول دل را نمیتوان تبلتی حرفه ای دانست ولی میتوان از آن   به عنوان یک تبلت عالی سطح متوسط با قیمت پایه 749 دلار یاد کرد که از فوریه ی این سال وارد بازار ایالت متحده خواهد شد.