معرفی شرکت دل به عنوان اخلاق مدارترین شرکت دنیا در سال 2016 از سوی مؤسسهی اتیسفر (Ethisphere)
شرکت دل امروز از سوی مؤسسهی اتیسفر به خاطر رعایت استانداردهای اخلاقی در فرآیندهای کسب و کار به عنوان اخلاق مدارترین شرکت سال 2016 دنیا معرفی گردید.
دستاوردهای سه سال متوالی Dell:
· تمرکز این شرکت بر روی مسئولیت پذیری در تمامی سطوح سازمان
· استانداردهای بالای اخلاقی این شرکت و تعهد به انجام کسب و کار خود با هدف تضمین نیازمندیهای مشتری، تأمین کننده و شرکا
به گزارش نمایندگی دل این سال، نهمین سالی است که شرکت اتیسفر و شرکتهای اخلاق مدار دور هم جمع شده تا به معرفی شرکتهایی که اصول اخلاقی را به عنوان بخشی از خون و ریشهی شرکت خود میبینند بپردازند و با انجام این کار بتوانند استانداردهای صنعتی را با معرفی بهترین شیوههای امروزی تدوین کنند.
شرکت دل برای سه سال متوالی به عنوان اخلاق مدارترین شرکت معرفی گردید. این شرکت، یکی از 4 شرکتی در حوزهی فناوری بوده که تعهدات آنها در حوزهی استانداردهای کسب و کار بسیار قابل ستایش بوده است.
مایکل دل، رئیس و CEO شرکت Dell در این مراسم اعلام داشت که من به خاطر این پیروزی و دستاورد بسیار خوشحالم و این موفقیت را به تمامی همکارانم در سر تا سر دنیا که بهترینها را برای شرکت ما خلق نمودهاند تبریک میگویم. ما همواره در تلاش بودهایم تا دل را به یکی از اخلاق مدارترین شرکتها در دنیا مبدل سازیم.
به گزارش نمایندگی Dell انجام صحیح کارها یکی از شعارهای شخصی شرکت دل میباشد. مایکل مک لاگین، نایب رئیس شرکت دل خاطر نشان کرده است که ما همواره به شکلی صحیح کسب و کار خود را پیش بردهایم. این پاداش و سایر دستاوردهای شرکت دل، نشان از تعهد این شرکت به تلاش برای ارزش دهی به فعالیتهای این شرکت بوده است. وی خاطر نشان کرده است که نوآوری و اهداف بلند مدت این شرکت برای تغییرات محیطی و اجتماعی را میتوان تلاشهایی دانست که از هدف بهبود شرایط انسانی پشتیبانی میکند. من این موفقیت را به همه و کارکنان دل تبریک میگوییم.
شرکت Dell در سال 2013 نیز جایزهی کارائی را از سوی OCEG دریافت نمود و همچنین در سال 2014 میلادی نیز جایزهی نوآوری را از شرکت TRACE به خاطر نوآوریهایی که در ارائهی خدمات و محصولات خود به خرج داده است، ارائه نموده است.
شرکت دل، همواره متعهد به فرهنگ ادغام اخلاقیات و سازگاری در تصمیم گیریهای روزمرهی خود بوده است. به اعتقاد این شرکت، انجام هر کاری با رعایت اصول اخلاقی میتواند برای مشتریان، تأمین کنندگان و شرکای استراتژیک این شرکت بسیار حائز اهمیت باشد. در نتیجه، برنامههای انتقادی از سوی این شرکت توسعه پیدا کرده است تا ریسکهای کلیدی در کل شرکت را برطرف نماید.کارشناسان نمایندگی دل معتقدند این برنامهها، بر اساس رویکردهای شورای ریسک و سازگاری جهانی دل که شامل اعضایی از تیمهای ارشد اجرایی و اعضای اصلی استراتژیک این شرکت میباشد صورت میگیرد. این شورا این اطمینان را داده که رهبریت در سطح بالا تضمین شده و منابع مناسبی برای برنامههای سازگاری و ریسک شرکت دل وجود خواهد داشت.