تعمیر لپ تاپ توشیبا Toshiba

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

تعمیر لپ تاپ توشیبا

متخصصان نمایندگی توشیبا آماده ی تعمیر لپتاپ توشیبای شما می باشند.

فرقی نمیکند لپتاپ شما آسیب فیزیکی دیده باشد، مایعات به آن رسیده باشد، بازدهی آن پایین آمده باشد، صفحه ی آبی نشان دهد، به صورت ناگهانی خاموش شود یا ویروسی شده باشد؛ ما آن را تعمیر می کنیم.

این پیج جزئیات مربوط به تعمیرلپ تاپ توشیبا را نشان داده و به شما کمک میکند تا خودتان سیستم تان را درست کنید و در غیر اینصورت متخصصان سیستم را تعمیر می کنند.

لپتاپ شما گارانتی دارد؟

توشیبا معمولا گارانتی هایی را در هنگام فروش به مشتریان ارائه میدهد. اگر شما تحت پوشش گارانتیِ توشیبا هستید، ممکن است برای تعمیر مجبور به پرداخت هزینه ای نباشید.

اگر از گارانتی داشتن لپتاپ تان مطمئن نیستید، با ما تماس بگیرید تا کمک تان کنیم حتی اگر تحت پوشش گارانتی نیستید، نمایندگی Toshiba توانایی ساپورت کردن شما و انجام تعمیرات را دارد. در هر صورت ما توصیه میکنیم از وضعیت خودتان همیشه آگاه باشید تا بتوانید در هزینه های صرفه جویی کنید. این کار نیز در تشخیص مشکل به شما کمک می کند، پس بیایید در مورد عیب یابی صحبت کنیم.

عیب یابی و تعمیر لپ تاپ توشیبا

قدم اول برای تعمیر لپتاپ شناسایی مشکل است.

مشکل شما نرم افزاری است یا سخت افزاری؟

نرم افزار شامل فایل ها، اپلیکیشن ها و سیستم عامل میشود.

سخت افزار شامل قطعات فیزیکی میشود.

خرابی های نرم افزاری توشیبا:

اگر شما فکر میکنید که مشکل سخت افزاری است، یک روش استراتژیک مربوط به تعمیرات لپتاپ های توشیبا میتواند به شما در شناسایی مشکل کمک کند.

خطاهای سخت افزاریِ متداول عبارت اند از:

خطاهای مربوط به سیستم عامل (ویندوز)

ویروس ها یا بدافزارها

پرش برنامه

خطاهای رجیستری

عیب های ناشی از درایور

قبل از اینکه به دنبال فرد متخصص بگردید، به این توصیه ها عمل کنید:

تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری که اخیرا اعمال کرده اید را به حالت اولیه بازگردانی کنید

برنامه های باز را ببندید تا رم خالی شود

نرم افزار مورد نظر را حذف کرده و مجددا نصب نمایید

لپتاپ را خاموش و مجددا راه اندازی کنید

به دنبال آپدیت های ویندوز باشید

نرم افزار را مجددا راه اندازی کنید

عملیات ویروس یابی را انجام دهید

مشکلات سخت افزاریِ توشیبا:

اگر نرم افزار به درستی کار می کند، احتمالا مشکل سخت افزاری است.

انواع سخت افزارها:

  1. واحد پردازش مرکزی (CPU) – پردازش عملیات کامپیوتر
  2. مادربرد – برقراری ارتباط بین اجزای کامپیوتر
  3. هارد دیسک – ذخیره ی کل داده ها و فایل های قابل دسترس
  4. مموری (RAM) – داده های کاربردیِ نرم افزارها را به صورت موقت ذخیره میکند
  5. دیسک نوری – DVD یا CD ROM
  6. صفحه کلید و ماوس – جمع آوری داده ها و انجام عملیات جهت یابی
  7. مانیتور – ارائه ی خروجی ها به صورت بصری، به طوریکه توسط کاربر قابل درک باشد.
  8. کیس – پوسته ی خارجی که از لپتاپ شما محافظت می کند
  9. فن – حفظ دمای مورد نیاز برای کاربرد مناسب دستگاه

عیب های سخت افزاری که بر روی لپتاپ تاثیر دارند عبارت اند از دمای بیش از حد، خرابی هارد دیسک، خرابیِ مانیتور و دیگر عوامل. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دیگر قسمت ها، توصیه میکنیم که سیستم را برای بررسی به یک متخصص بسپارید.

برچسب ها: توشیبا, toshiba, نمایندگی توشیبا, نمایندگی لپتاپ توشیبا, تعمیرگاه مجاز توشیبا