لپتاپ های گیمینگ Acer و Dell قیمت شان به شدت کاهش پیدا کرده

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

لپتاپ های گیمینگ Acer و Dell قیمت شان به شدت کاهش پیدا کرده تا راه را برای ورود لپتاپ های مجهز به پردازنده های نسل هشتم هموار کنند

اگر به دنبال یک لپتاپ گیمینگ با قیمت خیلی مناسب هستید، حالا بهترین زمان برای خرید آن است.

پردازنده های نسل هشتم گیمینگ اینتل در اینجا هستند و شما می دانید که این یعنی: نسل تازه ای از لپتاپ های گیمینگ! اما این تمام ماجرا نیست. ورود سخت افزارهای جدید به بازار به معنای افت قیمت سخت افزارهای قبلی است و حالا یک زمان طلایی برای خرید یک لپتاپ نسل هفتم است که فعلا قیمت آنها بسیار پایین و خنده دار است!

یک مثال خوب: Newegg فعلا در حال فروش لپتاپ Acer Nitro 5 فقط با قیمت 699.99 دلار است. همچنین شرکت Dell در حال حاضر لپتاپ های GTX 1060 خود را با قیمت بی سابقه ای به فروش می رساند.

 

Acer لپتاپ Nitro 5 را برای گیمرهای موقت طراحی کرده است، اما پردازنده ی Core i5-7300HQ و گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 Ti آن توانایی اجرای خوب مدرن ترین بازی ها را دارند. این قطعات بازی های مدرن را با رزولوشن 1080p و گرافیک بالا اجرا می کنند.

این کیفیت برای یک لپتاپ 700 دلاری نادر است؛ اما موارد دیگری هم وجود دارند. ما لپتاپ های دیگری را نیز پیدا کردیم که حدودا 100 دلار از این لپتاپ گران تر هستند و با یک GTX 1050 کم قدرت تر کار می کنند. لپتاپ گیمنگ محبوب  Dell Inspiron 15 7000 قطعاتی مشابه با Acer Nitro 5 دارد، اما 150 دلار گران قیمت تر است.

لپتاپ Dell Inspiron 15 7000

اگر قصد دارید برای یک لپتاپ گیمینگ با رزولوشن 1080 کمی بیشتر پول بدهید، مدل فوق الذکر یک گزینه ی بسیار مناسب است. شما میتوانید این لپتاپ را با مشخصاتی همچون پردازنده ی Core i7-7700HQ و گرافیک GeForce GTX 1060 فقط با قیمت 850 دلار از سایت Dell.com خریداری کنید. نوت بوک های مخصوص بازی معمولا به اندازه ی یک دست و یک پا قیمت دارند! اما به جای آن شما میتوانید یک لپتاپ گیمینگ نسل هفتم را بدون هزینه ی اضافی خریداری کنید.

 

برچسب ها: نمایندگی دل, نمایندگی Dell, نمایندگی رسمی دل, لپ تاپ های دل, تعمیر دل, تعمیر لپ تاپ دل, نمایندگی تعمیر دل, تعمیرگاه مجاز دل