لپ تاپ دل 5110

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

لپ تاپ دل 5110

لپ تاپ دل 5110 بی شک یکی از بهترین و پرفروش ترین مدل های ارائه شده توسط Dell میباشد.

امروز در مورد لپ تاپ پر فروش برند Dell مدل 5110 صحبت خواهیم کرد .

اول برای شما با گذر در فضای وب و مطالعه نظر کاربران در مورد این لپ تاپ، توضیحات میدانی کاربران را خدمت شما خواهیم گفت .

برسی های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل نشان میدهد از مهم ترین دلایلی که این مدل از لپ تاپ دل توانسته به مدلی موفق تبدیل شود این است که این لپ تاپ نسبت به قیمت و کیفیتش در زمان عرضه بسیار مناسب بوده.

با مبلغی مناسب کاربر میتوانسته لپ تاپی را بگیرد که بسیاری از کار های روز مره را با آن انجام دهد.

مقرون به صرفه بودن

اما مهم ترین دلیل موفقیت این مدل و کلا تمام مدل های لپ تاپ دل این است که لپ تاپ های دل از پای نمی افتند.

سال های سال به خوبی کار میکنند و بدون کوچکترین مشکلی میتوان از آنها کارهای بسیار سنگینی کشید و از آنها استفاده های بسیار زیادی کرد .

خیلی کم پیش می آید که یک لپ تاپ دل زیر 10 سال برای کسی کار کند و به مشکل بر بخورد.

حال نظر یکی از کاربران را در فضای وب برای شما در مورد لپ تاپ دل 5110 بازگو خواهیم کرد :

نظرات کاربران دل 5110

کاربر اول : از سال نود این لپ تاپ رو دارم، عاااالیه... الان که احتیاج دارم یه لپ تاپ دیگه هم بخرم ، می گم کاشکی موجود بود می خریدم...

من اکلیپس و اس کیو ال و ویژیوال استودیو و همه چی روش نصب دارم و استفاده می کنم...

کاربر دوم : منم هفت ساله دارم عالیه مثل روز اولش کار میکنه حتی فکر فروش و تعویضش هم نکردم چون خیلی خوبه

کاربر سوم : لپ تاپ خوبیه بازی های سنگین بازی میکنم که عالی اجرا میکنه فن لپ تاپ رو حتما تمیز کنید

همانطور که میبینید بسیاری از کاربران از این مدل راضی هستند و مدل لپ تاپ دل 5110  را شاه لپ تاپ های این کمپانی میدانند .

شما هم میتوانید نظر های کاربران را در فضای وب جویا شوید .

مشخصات فنی

این لپ تاپ وزنی حدود 2.5 کیلو دارد که نسبت به لپ تاپ های زمان خودش وزن بسیاری سبکی است .

cpu  این دستگاه core  i7 هست و کش 6 مگابایتی دارد و شاید همین مساله باعث شده که همانطور که در نظر ها دیدیم کاربران کارهای بسیار سنگینی از این لپ تاپ کشیده اند.

به گزارش نمایندگی Dell کاربران بازی های بسیار سنگین به مدت طولانی با این لپ تاپ ها انجام داده اند و این مدل لپ تاپ به هیچ مشکلی حتی بعد از سال های طولانی نخورده است .

RAM  این لپ تاپ از نوع رم های ddr3  است و 8 گیگ حافظه دارد که بسیار مناسب این لپ تاپ میباشد.

قطعات رده بالا و با کیفیت

همچنین این لپ تاپ 750 گیگا بایت حافظه داخلی دارد . گرفیک این لپ تاپ از کمپانی Nvidiaو مدل آن GeForce GT525M  میباشد.

لپ تاپ دل 5110 یک گیگا بایت حافظه داخلی دارد . ال سی دی این لپ تاپ 15.6 اینج است و از کیفیت اچ دی برخوردار است.

باطری این لپ تا پ 6 سلولی است و میتواند با یک بار شارژ 7 ساعت شارژ نگه دارد که این هم از دیگر امکانات این لپ تاپ محبوب در دنیا به حساب می آید .

البته لازم به ذکر است این کانفیگ اصلی لپ تاپ دل 5110 است اما این مدل با ساختار های مختلف رم و هارد و پردازنده ارائه شده است.

خدمات پس از فروش

اما در هنگام خرید حتما باید به مساله خدمات پس از فروش یک لپ تاپ و اینکه آیا این برند در ایران خدمات پس از فروش ارائه میدهد یا نه توجه کنید .

توجه داشته باشید که لپ تاپ های شرکت دل همه از خدمات پس از فروش این شرکت برخوردار هستند.

پس سعی کنید کالای اصلی را بخرید . برند دل همواره در نمایندگی های خود توانسته نظر کاربران را در زمینه خدمات پس از فروش خود هم جلب کند.

نمایندگی دل توانسته یکی از برند های مدعی در این زمینه باشد .

تجهیزات و قطعات اصلی

با وارد کردن تجهیزات و لوازم جانبی روز دنیا برند دل  همیشه سعی دارد علاوه بر فروش خود تمرکز خود را در زمینه خدمات پس از فروش هم از دست ندهد .

این برند با تشکیل تیم هایی حرفه ای از کارشناسان ، تکنسین ها و مهندسان که تمام این افراد زبده و با تجربه هستند نمایندگی های خود را در ایران تجهیز کند.

بسیاری از این کارشناسان  نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل دوره های بین المللی برای تعمیر لپ تاپ را دیده اند .

Dell از قدرتمندترین لپتاپ جهان رونمایی می کند

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Dell از Precision 7730 که یک لپتاپ نسخه ی ایستگاه کاری سیار است رونمایی کرده است.

گفته می شود این دستگاه که با سیستم عامل ویندوز 10 یا لینکوس Ubuntu 16.04 کار می کند، قدرتمندترین ایستگاه کاری است که توسط dell تولید شده.

مشخصات سخت افزاری این لپتاپ عبارت اند از:

  • پردازنده ی اینتل Core Xeon E-2186M 6-Core
  • کارت گرافیک ECC 64 گیگابایتی DDR4 2، با رم 400 مگاهرتزی
  • Non-ECC – 32GB DDR4 2,666MHz RAM
  • هارد SSD 2 NVMe PCIe 2 ترابایتی (x4- RAID انتخابی 0.1.5)
  • باتری 97 وات بر ساعت 6 سلولی
  • صفحه نمایش فول اچ دی IPS3 اینچی

به گفته ی Dell: با ایستگاه های کاری سیار جدید که نسبت به مدل های قبلی بسیار ظریف تر و سبک هستند، نوآوریِ بدون محدودیت را می توانید تجربه کنید.

ادامه مطلب

لپتاپ های گیمینگ Acer و Dell قیمت شان به شدت کاهش پیدا کرده

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

لپتاپ های گیمینگ Acer و Dell قیمت شان به شدت کاهش پیدا کرده تا راه را برای ورود لپتاپ های مجهز به پردازنده های نسل هشتم هموار کنند

اگر به دنبال یک لپتاپ گیمینگ با قیمت خیلی مناسب هستید، حالا بهترین زمان برای خرید آن است.

پردازنده های نسل هشتم گیمینگ اینتل در اینجا هستند و شما می دانید که این یعنی: نسل تازه ای از لپتاپ های گیمینگ! اما این تمام ماجرا نیست. ورود سخت افزارهای جدید به بازار به معنای افت قیمت سخت افزارهای قبلی است و حالا یک زمان طلایی برای خرید یک لپتاپ نسل هفتم است که فعلا قیمت آنها بسیار پایین و خنده دار است!

یک مثال خوب: Newegg فعلا در حال فروش لپتاپ Acer Nitro 5 فقط با قیمت 699.99 دلار است. همچنین شرکت Dell در حال حاضر لپتاپ های GTX 1060 خود را با قیمت بی سابقه ای به فروش می رساند.

ادامه مطلب

Dell لپتاپ های دو کاره ی قابل تبدیل رونمای کرد

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Dell لپتاپ های دو کاره ی قابل تبدیل Inspiron 13 7000 و Inspiron 15 5000 را رونمای کرد که قیمت آنها از 620 دلار شروع می شود

به گزارش نمایندگی دل شرکت مدل جدیدی از لپتاپ های مجهز به پردازنده های AMD Ryzen را در ایالات متحده منتشر کرده است. Inspiron 13 7000 و Inspiron 15 5000 در وب سایت رسمی Dell در ایالات متحده وجود دارند. Dell دو نوع از لپتاپ های دو کاره ی Inspiron 13 7000 و چهار نوع از لپتاپ های Inspiron 15 5000 را منتشر کرده است.

لپتاپ های دوکاره ی Inspiron 13 7000 از صفحه نمایش های ال ای دی و لمسیِ 13.3 اینچی IPS با رزولوشن 1920*1080 استفاده می کنند. در این مدل یک دوربین تشخیص چهره (IR) در کنار وب کم قرار داده شده است. دیگر ویژگی های این مدل عبارت اند از پنل CinemaSound برای تقویت صدا، صفحه کلید با نور پس زمینه و پورت های USB 3.1 Type-C.

به گزارش نمایندگی دل ،برترین مدل Inspiron 13 7000 مجهز به پردازنده ی AMD Ryzen 7 2700U و گرافیک Radeon Vega10 است. یک رم 12 گیگابایتی DDR4 برای این مدل در نظر گرفته شده که تا 16 گیگابایت قابل پیکربندی است. مدل های سطح پایین تر مجهز به پردازنده های AMD Ryzen 5 2500U و گرافیک Radeon Vega8 هستند. رم آنها هم DDDR4 8 گیگابایتی می باشد.

ادامه مطلب

لپتاپ های مخصوص بازی جدید dell جذاب و مقرون به صرفه هستند

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

شرکت dell در روز سه شنبه یک دسته از محصولات جدیدش را در سرتاسر خطوط تولید خود معرفی کرد. ما در مورد لپتاپ های سری Inspiron جدید و همه کاره ای صحبت می کنیم که قابلیت های لپتاپ های مخصوص بازی را نیز دارند، مجهز به مانتیورهای جدیدی هستند، راحت الحمل هستند و کمتر به چشم آسیب می رسانند.

لپتاپ های dell سری G

به گزارش نمایندگی دل ما چهار عدد لپتاپ dell سری G که به سه سری تقسیم میشوند را مورد بررسی قرار می دهیم: G3 (15 اینچی و 17 اینچی)، G5 (15 اینچی) و G7 (17 اینچی). قیمت های این مدل ها به این صورت است: 749 دلار (G3 15 اینچی)، 799 دلار (G3 17 اینچی)، 799 دلار (G5 15 اینچی) و 849 دلار (G7 17 اینچی). پردازنده ی این لپتاپ ها اینتل نسل هشتم است و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060 بر روی آنها نصب است.کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ Dell میگویند لپتاپ های سری G شامل پورت های مختلفی نظیر USB-C، HDMI، پورت اترنت گیگابیت، USB معمولی و رم ریدر می باشند. همچنین از درایوهای SSD و PCIe نیز پشتیبانی می کند. انتظار می رود قیمت مدل هایی که صفحه نمایش شان 4k و بالاتر است، بیشتر باشد. این چهار مدل برای خنک شدن مجهز به دریچه های خنک کننده و فن های بزرگ می باشند.

Alienware 

کارشناسان نمایندگی Dell اینگونه ابراز میکنند که این مدل در آوریل امسال منتشر می شود. مدل های جدید Alienware 15R4 و 17R5 نیز لپتاپ های مخصوص بازی هستند، اما این مدل ها مجهز به پردازنده های Core i9 هستند که اینتل آنها را فقط در چین منتشر کرده است. انتظار میرود مدل هایی که مجهز به صفحه نمایش 15.6 و 17.3 اینچی و رزولوشن 4k UHD و بالاتر هستند از گرافیک های AMD Radeon RX570 یا Nvidia GeForce 1060/1070/1080، تا 32 گیگابایت رم و هارد دیسک حداکثر تا 2 ترابایت (حداکثر 1 ترابایت برای PCIe SSD)، 2 عدد اسپیکر و صدای دیجیتال 7.1 پشتیبانی کنند. پورت های این مدل لپ تاپ دل عبارت اند از: USB-A و USB-C، Thunderbolt (USB-C)، پورت آمپلی فایر گرافیکیِ Alienware، HDMI 2.0، اترنت و پورت Mini-Display.

ادامه مطلب