سرویس‌های کسب و کار شرکت دل به عنوان برترین برند در حوزه‌ی فناوری های دیجیتال در آمریکای شمالی

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

سرویس‌های کسب و کار دیجیتال شرکت دل موفق به دریافت نماد برترین برند در بین ادغام کنندگان سیستم‌ها در آمریکای شمالی گردید.

به گزارش "نمایندگی dell" سرویس‌های کسب و کار دیجیتال شرکت دل موفق به دریافت نماد برترین برند در بین ادغام کنندگان سیستم‌ها در آمریکای شمالی گردید. نتیجه‌ی این مطالعه تحت عنوان " استراتژی های دیجیتال به چه میزان زندگی شما را فراگرفته است" از سوی این گروه مطالعاتی منتشر شد. این رتبه بندی نشان می‌دهد که شرکت دل دارای بیشترین اعتبار برند در بین بخش های سرویس دهی و محصولات دیجیتال بوده است.

گروه اورست اقدام به مصاحبه با 120 نفر از سازمان‌های تجاری آمریکای شمالی (با درآمد 1 میلیارد دلاری یا بیشتر در سال) نمود و از آن‌ها پرسیده شد که نام برندی که بیشترین نیازمندی‌های دیجیتال آن‌ها را فراهم ساخته است را بیان نماید طی نظر سنجی‌ها شرکت دل در صدر جدول رتبه بندی‌ها از سوی این افراد قرار گرفت.

 به نقل از ساان راپا، مدیر ارشد اجرایی سرویس های کسب و کار دیجیتال در شرکت دل، ما در حال حاضر در نقطه‌ی اوج سرویس دهی دیجیتال به همه‌ی صنایع هستیم و همواره برنامه‌های سرویس دهی ما نیز در حال ارتقا و رشد می‌باشد.به گزارش "نمایندگی دل" شرکت دل اقدام به ارائه‌ی راهکارهای صنعتی فراوان و مخزن گسترده ای از متخصصین دیجیتال برای کمک به مشتریان در ایجاد نقشه‌ی راه دیجیتال برای آن‌ها نموده است و باعث گردیده تا مدل‌های کسب و کار جدیدی در این صنایع پدید آید و صنایع به برترین سطح کارآمدی عملیاتی خود دست پیدا کنند.

کارشناسان "نمایندگی دل" معتقدند با توجه به تجربه‌ی بیش از بیست سال شرکت دل در سرویس دهی دیجیتال و به همراه ادغام آن با دانش‌های دامنه کسب و کار، تحویل جهانی باعث شده تا این شرکت به کانونی قدرتمند در عرصه‌ی سرویس دهی دیجیتال مبدل گردد. این شرکت به منظور کمک به مشتریانش در جهت رسیدن به اهداف تجاری خود، مدل‌هایی متناسب با نیازمندی‌های صنایع و کسب وکار های مختلف را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، از آنجایی که هر صنعت دارای بخش‌ها و نیازمندی‌های دیجیتال مختص به خود می‌باشد، شرکت دل اقدام به ارائه‌ی راهکارها و سرویس‌های دیجیتال مختص به هر صنعت نموده است که در این راستا می‌توان به صنایعی مانند بهداشت و درمان، بانکداری، بیمه، فروش، تولید و آموزش اشاره کرد.

آثای سنگوپا نایب رئیس گروه مطالعاتی اورست خاطر نشان کرد که سازمان ها به منظور رشد و ارضای نیازمندی‌های شغلی خود، از فناوری‌های دیجیتال بهره می‌برند. در همین راستا، شرکت دل به عنوان اولین برند شناخته شده در آمریکای شمالی در خصوص سرویس دهی دیجیتال، به مشتریان خود کمک خواهد کرد تا فناوری‌های دیجیتال در کسب و کار خود را متحول سازند.