رونمایی شرکت دل از لپ تاپ های تبدیل پذیر سری 3000

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

شرکت دل اقدام به ارائه ی یک دستگاه ترکیبی جدید برای کمک به کسب و کار های کوچک نموده است. لپ تاپ تبدیل پذیر سری 3000 شرکت دل که Latitude 13  نام دارد، با چندین ویژگی مهم نظیر  قیمت مقرون به صرفه، پورت USB نوع c و پشتیبانی از قابلیت Window Hello  همراه میباشد. این لپتاپ دل که در حال حاضر در فروشگاه آنلاین این شرکت به فروش میرسد با قیمت 699 دلار آماده ی خرید میباشد.

به گزارش نمایندگی دل این دستگاه ترکیبی را میتوان تحولی برای انجام فعالیت های اداری روزمره نظیر ورود داده ها، طراحی بصری، مشارکت مجازی و هر وظیفه ی دیگر دفتری دانست.

البته شرکت هایی با هر اندازه میتوانند از مزایای انعطاف پذیری این محصول تبدیل پذیر بهره ببرند ولی اخیرا این دستگاه ها برای سازمان های بزرگ طراحی شده است.

این لپ تاپ DELL همراه با یک پردازنده ی نسل ششم اینتل از نوع SkyLake  ( سه هسته ای و 5 هسته ای )، پورت USB نوع C، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت حافظه ی اصلی ارائه شده است. دو نمونه از این دستگاه ارائه گردیده که هر کدام  از نظر حافظه و درایو های بهتر ارائه شده است. قیمت این محصول 1099 دلار در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: نمایندگی دل, نمایندگی Dell, نمایندگی رسمی دل, لپ تاپ های دل, تعمیر دل, تعمیر لپ تاپ دل, نمایندگی تعمیر دل