کمپانی توشیبا، خط تولید محصولات خانواده ی Kira خود را مجهز به دو سری جدید 10H و 10J میکند

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 

به گزارش "نمایندگی رسمی توشیبا"کمپانی توشیبا قصد دارد تا دو مدل جدید را تحت عناوین Kira-10H با صفحه نمایش FHD و مدل Kira-10J با صفحه نمایش WQHD را با قیمت پایه ی 1550 یورو روانه ی بازار نماید

خانواده ی نوت بوک های Kira شرکت توشیبا را میتوان از  سری محصولات بسیار باریک و جذاب این شرکت ژاپنی دانست. مدل های جدید نوت بوک 10H  و 10J با صفحه نمایش های 13.3 اینچی  روانه ی خط تولید محصولات خانواده ی Kira  این شرکت خواهند شد و البته از طراحی های بسیار جدید و شکیل  و همچنین وزن 1.1 کیلوگرمی و ابعاد  میلی متری برخوردار خواهند بود.

کارشناسان "نمایندگی toshiba "بدنه ی این نوت بوک ها از آلیاژ  مرغوب آلومینیوم تشکیل شده و طول عمر باتری آنها نیز به طور شگفت انگیزی 13 ساعت خواهد بود. مغز متفکر این نوت بوک ها را پردازنده ی هفت هسته ای سری 5500U شرکت اینتل تشکیل  میدهد. حافظه ی اصلی این نوت بوک ها نیز 8 گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی نیز 256 گیگابایت در نظر گرفته شده است. Kira 10H مجهز به سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز 10 نسخه ی خانگی خواهد بود و مدل 10J نیز مجهز به مدل حرفه ای از این سیستم عامل خواهد بود.

بر خلاف صفحه نمایش لمسی براق مدل 10J، صفحه نمایش مدل 10H از نوع IPS فول اچی دی خواهد بود. بنا به گفته ی توشیبا،  مدل 10J از فناوری نمایش پیکسل خالص استفاده خواهد کرد که رنگ ها را به شکلی واقعی تر نمایش خواهد داد.

پیش بینی ها حاکی از آن است که قیمت  مدل 10H برابر با 1550  یورو و مدل 10J نیز 1800 یورو باشد.

کمپانی دل، کروم بوک 13 را برای استفاده های سازمانی عرضه میکند.

نمایندگی Dell
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 

یه گزارش "نمایندگی رسمی دل" پس از موفقیتی که شرکت دل در ارائه ی کروم بوک 11 در بازار آموزشی بدست آورد، حال قصد دارد تا بازار شرکت های سازمانی را نیز در دست گرفته و یکی دیگر از اعضای خانواده ی کروم بوک را برای این  بازار عرضه نماید

کروم بوک 13 که با همکاری شرکت گوگل  طراحی و تولید شده است، از یک طراحی فوق العاده زیبا با بدنه ای مستحکم و ظریف برخوردار میباشد. خبر خوبی این است که قیمت پایه ی این محصول از 399 دلار   در مقایسه با قیمت 999 دلاری کروم بوک پیکسل گوگل آغاز میشود.

طراحی کروم بوک 13   را میتوان طراحی ای برگرفته از تجارب طراحی  شرکت دل دانست. بدنه ای از جنس فیبر کربنی که الهام گرفته از بدنه ی XPS 13 این شرکت و خانواده های سرویس Latitude 12 7000 میباشد.

برای اینکه وزن این محصول در بیشترین سطح ممکن سبک نگه داشته شود (3.23 پوند معادل با 1.47 کیلوگرم) این شرکت از یک الیاژ منیزیومی برای کیبورد  استفاده نموده است.

 با توجه به این که هدف دل از طراحی این محصول، ارائه ی محصولی مشابه و البته مقرون به صرفه تر از گوگل پیکسل بوده است، دل این امکان را در اختیار کاربرانش قرار داده تا کروم بوک 13 را  بر اساس پیکربندی های دلخواه خود خریداری نمایند. قیمت پیکربندی پایه ی این محصول 399 دلار میباشد که از یک پردازنده ی سل پنجم با فرکانس 1.50 گیگاهرترز، 2 گیگابایت حافظه ی اصلی کارت گرافیکی اچ دی اینتل و صفحه نمایش فول اچی دی 13.3 اینچی و ضد اشعه های تابشی برخوردار میباشد.

در پیکربندی 899 دلاری این محصول، تجهیزات سخت افزاری همچون پردازنده ی 5 هسته ای اینتل  با فرکانس 2.90 گیگاهرتز، 8 گیگابایت حافظه ی اصلی ، کارت  گرافیکی اچ دی اینتل و یک صفحه نمایش لمسی فول اچی دی با شیشه ی ضد اشعه وجود دارد.

همچنین یک مدلی با پردازنده ی 3 هسته ای برای کروم بوک 13 وجود دارد . شایان ذکر است تمامی این پیکربندی ها با یک کارت خوان میکرو، جک هدفون و میکروفون،  یک پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.9 و یک پورت HDMI 1.4 برای خروجی ویدئویی ارائه گردیده است. همچنین یک وب کم 720P و اسپیکرهای استریو نیز در این محصولات تعبیه شده است.

حتی با اینکه مدل گوگل پیکسل با قیمت بالاتری نسبت به این محصولات ارائه شده است، ولی شما در این محصولات چیز بیشتری نسبت به آن بدست خواهید آورد.

 

جاذبه های  سازمانی از دیدگاه کارشناسان "نمایندگی رسمی دل"

این محصولات که برای کاربران سازمان ها و نهاد های شرکتی طراحی شده است، از یک کیبورد بک لایت تمام اندازه برخوردار میباشند. همچمنین یک پد لمسی شیشه ای کلیکی نیز در این محصولات وجود دارد. در حال حاضر هدف دل از ارائه ی این محصول، تمرکز بر روی مدیران IT در سازمان ها بوده است.

مدیران IT میتوانند برای مدیریت دستگاه، از مدل KACE دل استفاده نمایند و مدل های SonicWALL نیز به کاربران کمک کرده تا با یک VPN ایمن بتوانند به یک شبکه ی سازمانی متصل شوند. در محیط های مدیریتی حساس، مدیران IT میتوانند  از سرویس Content Filter شرکت دل بهره ببرند تا دیواره های آتش و فیلترینگ URL را در سیستم خود پیاده سازی نمایند.

در صورتی هم که نیاز به دسترسی به اپلیکیشن های ویندوزی دارد، میتوانید از محیط های دستکتاپ مجازی دل استفاده نمایید که به شما اجازه ی اجرای سیستم عامل های ویندوزی در بک گراند را به شما میدهد. کروم بوک 13 از بسته های مجازی سازی دسکتاپی همچون Cirtix، VMWare و Dell Wyes پشتیبانی میکند.

کروم بوک 13  از 17 سپتامبر  امسال  روانه ی بازار ایالت متحده و کانادا خواهد شد. البته هنوز جزئیاتی در خصوص مقاصد فروش  دیگر این محصول از سوی شرکت دل ارائه نشده است.

اولین لپ تاپ مجهز به فناوری نمایش 4K اولترا اچ دی

نمایندگی توشیبا
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

معرفی تکنولوژی جدید صفحه نمایش جدید توشیبا توسط نمایندگی رسمی Toshiba

صفحه نمایش لپ تاپ های جدید شرکت توشیبا، که از فناوری نمایش اولترا اچ دی 4k برخوردار میباشد ( رزولوشن ) ، رزولوشنی چهار برابری را در مقایسه با صفحات نمایش فول اچ دی با رزولوشن 1080p  عرضه میکند و با کیفیت ترین پردازش تصویری که تا به امروز در لپ تاپ ها به کار گرفته شده است را ارائه نموده است.

صحت واقعی رنگ

عکاسان، تصویر پردازان و عاشقان فیلم های سینمایی  باید بسیار خوشحال باشند! توشیبا یکی از سازندگان برتر لپ تاپ ها  به همراه  کمپانی Technicolor با مشارکت هم اقدام به ارائه ی نوآوری شگرفی در صنعت صفحات نمایش نموده اند که برای باور کردن آن، حتما باید با چشم آنرا ببینید.

مانیتور های امروزی قادر به ارائه ی تنوع وسیعی از رنگ ها میباشند تا بتوانند یک تجربه ی  نمایشی انحصاری را در اختیار کاربران شان قرار دهند. اگرچه ناسازگاری های زیادی نیز وجود داشته که منجر به رنگ هایی شده که میتواند مورد اشباع قرار گرفته و یا به اشتباه نمایش داده شود.

لپ تاپ p500t مجهز به فناوری اولترا اچ دی 4k را میتوان اولین سیستم کامپیوتری دانست که میزان صحت رنگی واقعی را با استفاده از همان کالیبارسیون و تستی که در صنعت تصویری امروزی شاهد آن هستیم در اختیار ما قرار میدهد. صفحات نمایشی که گواهی  رنگی مربوط به Technocolor را دریافت کرده باشند میتوانند این تضمین را به کاربران شان داده که تجربه ی دید لذت بخشی متفاوتی را در اختیار آنها قرار میدهند.

به گزارش نمایندگی رسمی توشیبا در ایران هنوز زمان دقیقی از ارائه این مدل ها به بازار عنوان نشده استو

کمپانی دل از چیپ ست های جدید برای محصولات خانواده ی Inspiron خود استفاده میکند

نمایندگی دل
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 آخرین خبر از cpu های جدید amd و intel  در لپ تاپ دل

 

کمپانی دل در اقدامی جالب اقدام به افزودن محصولات جدیدی مانند لپ تاپ های جدید، محصولات 2 در 1 ( تبلت و لپ تاپ) و حتی کامپیوتر های رومیزی به خانواده ی محصولات Inspiron خود نموده است و با مشارکت شریک دیرینه ی خود یعنی شرکت AMD، پردازنده های Carrizo را برای بعضی از مدل ها ارائه داده است.

خانواده  لپ تاپ های  سری  Inspiron 5000 شرکت دل، از پردازنده های AMD نیز  به عنوان یک قابلیت اختیاری در  کنار پردازنده های اینتل بهره میبرد

 

نمایندگی دل بار دیگر  محصولاتی  را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد که اجازه ی انتخاب  پردازنده ی محصولات خود را به دلخواه( یکی از پردازنده های اینتل یا AMD)  به عنوان یک آپشن را به آنها میدهد. در طی کنفرانس کامپیوتس 2015، این شرکت از خط تولید  جدید محصولات  خانواده ی Inspiron خود رونمایی کرد که میتوان به محصولاتی  مانند لپ تاپ های سری 5000 و 7000، سیستم های همه کاری و ماژول های دسکتاپ کوچک اشاره کرد.

لپ تاپ های سری 5000 از خانواده ی Inspiron از صفحات نمایش 14، 15 و 17 اینچی برخوردار بوده  که کاربران به انتخاب خود میتوانند یکی از مدل های از این محصولات را که مجهز به تراشه های اینتل و AMD میباشد انتخاب نمایند. مدل های AMD از پردازنده های سری Carrizo شرکت AMD برخوردار بوده در حالی که مدل هایی که از تراشه های اینتل استفاده میکنند، از  تراشه های خط تولید Bradwell شرکت اینتل بهره مند میگردنند. نسخه های 15 و 17 اینچی این محصولات از  آپشن های صفحه نمایش تاچ تمام اچ دی نیز برخوردار  بوده که علاوه بر این، این آپشن با رزولوشن کمتر نیز برای مدل های 14 و 15 اینچی نیز عرضه شده است. قیمت محصولات سری 5000 بین 499 تا 699 دلار متغیر بوده  که البته قیمت این سری  برای بازار ایالت بریتانیا هنوز مشخص نشده است.

به گزارش نمایندگی رسمی Dell در خط تولید محصولات سری  3000 خانواده ی Inspiron ، از پردازنده های هر دو شرکت AMD و اینتل استفاده شده است که کاربر به انتخاب خود میتواند یکی را انتخاب نماید.  صفحه نمایش این محصول را یک صفحه نمایش 23.45 اینچی فول اچ دی تشکیل داده که مدل کوچکتر این محصول، یعنی Inspiron 20  از صفحه نمایش 19.5 اینچی برخوردار  میباشد که البته  این  محصول تنها با پردازنده های اینتل عرضه شده است. به نقل از گزارشات، قیمت Inspiron 24 برابر با 449 دلار  قیمتInspiron 20 برابر با 329 دلار خواهد بود که البته در حال حاضر قیمت این محصول برای بازار استرالیا و ایالت بریتانیا مشخص نشده است.

 کامپیوتر های رومیزی خانواده ی Inspiron ( با قیمت 279 دلار) تنها با پردازنده های AMD عرضه شده است در حالی که مدل های کوچکتر ازا ین خانواده فقط با پردازنده های اینتل عرضه شده اند.

مدت زمان زیادی است که شرکت دل از پردازنده های AMD استفاده میکند و پس از اینکه دیگر  پردازنده های قدیمی AMD پاسخگوی ویژگی های  جدید محصولات دل نبودند، آنها را کنار گذاشته و از سری جدید پردازنده های AMD تحت عنوان Carrizo استفاده کرد . این نوع پردازنده ها باعث بهبود قابل ملاحظه ی طول عمر باتری در مقایسه با پردازنده های سری A  شرکت AMD گردیده اند و کارائی گرافیکی بهتری را نیز به همراه داشته اند.

سری 157000 خانواده ی Inspiron فقط با پردازنده های هفت هسته ای شرکت اینتل عرضه گردیده است ، که محصولات این سری را  لپ تاپ های 15 اینچی و مدل های 2 در 1 (تبلت و لپ تاپ) تشکیل میدهند. این مدل های 2 در 1 دارای طول عمر باتری 8 ساعت و 54 دقیقه ای  میباشند که از 23 ژانویه ی امسال میتوان آنها را با قیمت 550 دلار خریداری کرد.

نمایندگی لپتاپ دل اعلام کرد نسخه ی لپ تاپی از سری های 7000 15 نیز  در هفتم آگوست امسال با قیمت 5999 یوان وارد بازار چین خواهد شد.  در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری در خصوص ارائه ی این محصولات برای سایر کشور ها و قیمت آنها در دسترس نیست ولی شرکت دل این اطمینان را داده که این محصولات در سال آینده ( با قیمت 1245 دلار ) وارد بازار استرالیا خواند شد.

 

ارائه انوع چیپست لپتاپ های Dell

نمایندگی دل
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

نمایندگی رسمی لپتاپ دل اقدام به ارائه انواع چیپست های اورجینال همراه با 6 ماه گارانتی تعویض نموده است.همانطور که در جریان هستید یکی از ضعف های لپتاپ های Dell ضعف چیپست و تهویه مناسب یا همان کولینگ است که باعث اسیب دیدن چیپ های گرافیک،جنوبی و شمالی میشود.در سطح کشور شاهد این مساله هستیم که فروشندگان قطعه و تعمیرکاران اقدام به تعمیر و یا تعویض این نوع چیپ ها میکنند اما نکته اینجاست که حد اکثر زمانی که به مشتریان گارانتی میدهند تنها یک ماه است! و با پرداخت هزینه های هنگفت طبیعاتا اگر بعد از بازه زمانی یک ماهه دستگاه مشتری دچار مشکل شود هیچ کس پاسخگو نخواهد بود.در همین راستا "نمایندگی رسمی dell" تمامی چیپست های تعویضی را به مدت 6 ماه گارانتی میکند که خود تظمینی بر کیفیت کالا است.

 

لازم به ذکر است تمامی دستگاههای که نیاز به تعویض چیپ دارند توسط "نمایندگی رسمی دل" در مدت زمان 24 ساعت بررسی ،اعلام هزینه و تعویض میگردند.لذا خواهشمند است قبل از مراجعه به دفتر پذیرش هماهنگی لازم را انجام دهید.

88228701--77605834