لپ تاپ ترکیبی سبک وزن و جدید توشیبا، 16 ساعت شارژ دهی میکند

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Inactive
 

شرکت توشیبا از یک لپ تاپ تبدیل پذیر جدید رونمایی کرده که میتوان آنرا باریک ترین و سبک ترین نوت بوک تجاری 2 در 1 دنیا بر شمرد که مجهز به پردازنده ی Kaby Lake میباشد.

 در حال حاضر این بهترین لپ تاپ 2 در 1 خواهد بود که میتوانید آنرا در سال 2017 میلادی خریداری نمایید. این لپ تاپ توشیبا از قابلیت خاصی برای شارژ دهی سریع برخوردار میباشد بدین معنی که با 30 دقیقه شارژ میتوان به اندازه ی 4 ساعت از آن استفاده  نمود.

ضخامت این محصول، 15.4 میلی متر و وزن آن 1.1 کیلوگرم میباشد و همانطور که مطرح شد، این محصول به عنوان یک نوت بوک  ترکیبی مطرح بوده که صفحه نمایش آنرا میتوان تا 360  درجه چرخاند و از آن به عنوان یک تبلت استفاده نمود.

تشخیص چهره و اثر انگشت

به گزارش نمایندگی توشیبا در ایران این ماشین تجاری همراه با یک سری ویژگی امنیتی مانند حسگر اثر انگشت از نوع TPM 2.0 عرضه شد و یک دوربین مادون قرمز برای تشخیص چهره و ورود به سیستم از طریق قابلیت WindowHello برای آن در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ توشیبا میتوان به کیبورد بک لایت، محافظ صفحه نمایش از نوع Gorilla Glass  میباشد. یک سیستم خنک کننده نیز برای این محصول در نظر گرفته شده تا جلوی داغ شدن زیاد محصول  را بگیرد. اسپیکر های استریو در این محصول از نوع Harman kardon  میباشد. از جمله قابلیت های اتصالاتی در این محصول میتوان به پورت USB نوع C، پورت HDMI، پورت نمایش و همچنین یک داک Thunderbolt 3 اشاره کرد.

به نقل از نمایندگی توشیبا این شرکت قرار است تا این محصول را در ماه آینده در اروپا رونمایی نموده و البته در حال حاضر جزئیات قیمت این محصول مشخص نشده است.

 

برچسب ها: توشیبا, toshiba, نمایندگی توشیبا