توشیبا این ماه از لپ تاپ تبدیل شدنی 4×1 خود رونمایی خواهد کرد

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

به گزارش "نمایندگی رسمی توشیبا"این شرکت از یک لپ تاپ تبدیل شدنی 4 در 1 که مجهز به  یک لولای دو محوری میباشد و میتواند تا 360 درجه بچرخد رونمایی خواهد کرد.  این محصول به مشتریانش اجازه داده تا  در چهار جهت از  آن استفاده نمایند: لپ تاپ، تب لت ، ارائه(presentation) و حضار(Audience). این مدل که Satellite Radus 11 نام دارد از  26 اکتبر امسال با قیمت اولیه ی 329.99 دلار روانه ی بازار خواهد شد.

این لپ تاپ مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی از فناوری TruBrte بوده و دارای یک وب کم داخلی HD نیز میباشد. مغز متفکر این محصول ترکیبی را یک پردازنده ی Celeron یا پنتیوم اینتل تشکیل داده که بسته به مدل میتوانید یکی را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به 4 گیگابایت حافظه ی اصلی ، پشتیبانی از کارت حافظه ی 32 گیگابایتی و 500 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی اشاره کرد. سیستم عامل انتخابی برای این محصول، ویندوز 8.1 خواهد بود.

لیست کوتاهی که از مشخصه های این محصول منتشر شده است نشان میدهد که این لپ تاپ مجهز به یک پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، یک پورت خروجی HDMI و اسلات کارت حافظه SD میباشد. به نقل از این شرکت،  وزن این لپ تاپ کمتر از 3 پوند خواهد بود و با یک کیبورد تمام اندازه نیز عرضه خواهد شد.

 

به نقل از "کارشناسان فنی "نمایندگی رسمی توشیبا" انتظار میرود که ظاهر شگرف این محصول و با توجه به اینکه میتوان آنرا به عنوان یک سیستم کامپیوتری پورتابل در نظر گرفت، نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند، چرا که محصولی کاملا انعطاف پذیر و مطابق با هر نیاز کاربر در اختیار کاربران قرار میگیرد.

مدل 11.6 اینچی Satellite Radius را میتوان مدلی دانست که از الحاق مدل 15.6 اینچی این محصول که در وب سایت توشیبا منتشر شده است پدید آمده است. این مدل شامل یک پردازنده ی 5 هسته ای از نوع 4210U، 12 گیگابایت حافظه ی اصلی DDR3L و 1 ترابایت حافظه ی ذخیره سازی میباشد. از قابلیت های اتصالاتی در این محصول میتوان به اتصالات بی سیم AC و بلوتوث نسخه ی 4.0 اشاره کرد.

بررسی های "نمایندگی toshiba" نشان میدهد مشابه با مدل 11.6 اینجی، این مدل 15.6 اینچی شامل همان لولای دو محوره به منظور استفاده از لپ تاپ در چهار مد نمایشی میباشد. از دیگر ویژگی های آن میتوان به صفحه نمایش فول اچی دی از نوع IPS، پورت HDMI که میتواند خروجی نمایشی با کیفیت 4K  اولترا اچی دی را ارائه دهد  اشاره کرد.همچنین این مدل مجهز به یک وب کم با یک میکروفون دوگانه میباشد.

مدل 11.6 اینچی که ارزان تر  نیز میباشد، برای دانشجویانی که به دنبال محصولی ارزان و البته همه کاره میباشند ایده آل است. قیمت گذاری این محصول بسته به پیکربندی انتخابی از سوی کاربر از قیمت پایه ی 329.99 دلار شروع خواهد شد. این لپ تاپ در هفته های آینده در بازار آنلاین و بازار خرده فروشی و همچنین خود بازار اختصاصی توشیبا عرضه خواهد شد.