فراخوانی توشیبا برای جمع آوری باتری های معیوب داخل لپ تاپ ها

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

شرکت توشیبا فراخوانی برگی را در خصوص باتری هایی که برای مدل های خاصی از لپ تاپ های خود به فروش رسانده است منتشر نموده است.

این شرکت این فراخوان را در وب سایت خود منتشر نموده است. البته این فراخوان باعث شده تا باتری های پاناسونیک خاصی که توسط لپ تاپ های خاصی از توشیبا بکار گرفته شده است نیز تحت تأثیر این مسئله قرار گیرد ( لپ تاپ هایی که بین جولای 2013 تا نوامبر 2016 به فروش رسیده است).

به گزارش نمایندگی توشیبا با توجه به اینکه یک روی هم پوشانی در تاریخ تولید باتری های مربوط به فراخوانی 2016 و تاریخ انقضای فراخوانی وجود دارد، همه ی کاربرانی که این نوع لپ تاپ ها را در بین جولای 2013 و تاریخ کنونی خریده اند باید فورا باتری خود را چک کرده تا  نسبت به تعویض آن اقدام نمایند.

توشیبا این باتری ها را همراه با لپ تاپ های جدید خود به فروش رسانده است. و البته در فراخوانی اطلاع داده که به صورت رایگان آنها را تعویض میکند. در صورتی که باتری شما نیز شامل این فراخوان میشود بهتر است تا فورا آنرا از لپ تاپ خارج کرده و نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

توشیبا خاطر نشان کرده که البته میتوانید از لپ تاپ و آنهم بدون باتری و با اتصال آن به منبع برق استفاده نمایید تا باتری جدیدی را دریافت کنید.

 

برچسب ها: توشیبا, toshiba