بررسی لپتاپ Dell XPS 13 نسخه ی توسعه داده شده ویرایش 9370

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Dell XPS 9370 یک لپتاپ تحت لینوکس درجه یک...

نظر نمایندگی Dell

بیان آن سخت است اما Dell بهترین لپتاپ خودش را در عین کاهش چشمگیر اندازه و وزن، ارتقای پردازنده و یک صفحه نمایش 4k معرفی کرده است. هیچ لپتاپ لینوکس دیگری را نمیتوان با این مدل مقایسه کرد.

مزایا

  • قابلیت حمل بسیار آسان
  • سطوح عملکرد آسان
  • صفحه نمایش 4k پیشرفته
  • صفحه کلید آسان

معایب

  • وب کم سطح پایین
  • عدم وجود پورت های USB
  • صفحه ی لمسی آن نسبت به تابش نور شدید حساس است

لپتاپ Dell XPS 13 نسخه ی 9370

به گزارش نمایندگی دل در نگاه اول شما قطعا به این فکر می افتید که XPS 13 جدید نسخه ی 9730 آخرین نسل از XPS 13 است.

این بدان دلیل است که Dell به طور مداوم در حال تکامل بوده و به یکباره در آن تغییراتی ایجاد نشده و اکثرا تمرکزش بر روی به روز نگه داشتن قطعات داخلی با استفاده از طراحی های خوب و تست شده می باشد.

کارشناسان نمایندگی Dell معتقدند وقتی XPS 13 اصلی در اوایل 2015 معرفی شد، توانست عرصه ی جدیدی را در حوزه ی لپتاپ ها با قاب نازکش باز کند (تعبیه ی یک صفحه ی 13.3 اینچی در یک بدنه ی بسیار کوچک) که در حال حاضر 3 سال که هیچ مدلی در این زمینه نتوانسته با این لپتاپ رقابت کند. بنابراین، آیا XPS 13 هنوز بهترین لپتاپ در این سایز است؟

ادامه مطلب

لپ تاپ های جدید توشیبا براق، با دوام و ایمن هستند

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

توشیبا مجموعه ای از لپ تاپ های نسل هشتم که مخصوص کارهای تجاری هستند و در آنها از پردازنده های نسل هشتم استفاده شده را رونمایی کرده است.

در مجموع هفت مدل جدید وجود دارند که عبارت اند از Portégé X20W-E و X30-E، Tecra X40-E، A50-E و Z50-E همراه با Satellite Pro A50-E و R50-E.

به گزارش نمایندگی توشیبا تمام این مدل ها از پردازنده های اینتل نسل هشتم همراه با رم های DDR4 (با سرعت کلاک 2400 مگاهرتز) و هارد درایوهای 1 ترابایت SSD استفاده می کنند.

Portégé X30-E مجهز به یک صفحه ی لمسی 13.3 اینچی غیر انعکاسی است و ضخامتی در حدود 15.9 میلی متر و وزنی برابر با 1.05 کیلوگرم دارد. این نوت بوک مانند مدل Portégé X20W-E  و Tecra X-40-E  از قابلیت LTE به منظور کار در هنگام حرکت، پشتیبانی می کند.

در واقع X20W-E  از ضخامت کمتری (15.4 میلی متر) برخوردار است و وزن آن کمی از مدل X30 بیشتر است (حدود 1.1 کیلوگرم).

ادامه مطلب

با این مدل لپ تاپ های Dell بیشتر کار کنید و کمتر هزینه کنید

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

در بیش از 12 مدل از لپ تاپ های Dell سری Inspiron و XPS، تا حدود 700 دلار میتوان صرفه جویی کرد.

امروزه گذراندن زندگی بدون وجود لپ تاپ عملا کاری غیر ممکن است؛ خواه در زمینه ی انجام تکالیف، زمینه ی کاری و یا فقط مدیریت رویدادهای عمومی زندگی. مطمئنا، یک سیستم خانگیِ قدیمی هم از پس این کارها بر می آید، اما آیا واقعا چه کسی میتواند در این دنیای سریع وقتش را صرف یک سیستم قدیمی که همیشه به یک میز چسبیده بکند؟ امروزه آزادی در هنگام انجام کارهای شخصی، پایین آوردن مقدار زمانی که در کارهای طولانی هدر می رود و برقراری ارتباط آسان با دوستان و همکاران در داخل و خارج از شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است. بالاخره روزی رسیده که شما میتوانید سیستم رومیزی تان را به پارک ببرید.

ادامه مطلب

لپ تاپ ترکیبی سبک وزن و جدید توشیبا، 16 ساعت شارژ دهی میکند

نمایندگی توشیبا

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Inactive

شرکت توشیبا از یک لپ تاپ تبدیل پذیر جدید رونمایی کرده که میتوان آنرا باریک ترین و سبک ترین نوت بوک تجاری 2 در 1 دنیا بر شمرد که مجهز به پردازنده ی Kaby Lake میباشد.

 در حال حاضر این بهترین لپ تاپ 2 در 1 خواهد بود که میتوانید آنرا در سال 2017 میلادی خریداری نمایید. این لپ تاپ توشیبا از قابلیت خاصی برای شارژ دهی سریع برخوردار میباشد بدین معنی که با 30 دقیقه شارژ میتوان به اندازه ی 4 ساعت از آن استفاده  نمود.

ضخامت این محصول، 15.4 میلی متر و وزن آن 1.1 کیلوگرم میباشد و همانطور که مطرح شد، این محصول به عنوان یک نوت بوک  ترکیبی مطرح بوده که صفحه نمایش آنرا میتوان تا 360  درجه چرخاند و از آن به عنوان یک تبلت استفاده نمود.

ادامه مطلب

اضافه کردن حسگر اثر انگشت به آخرین لپ تاپ های شرکت دل

نمایندگی دل

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

نمایندگی دل امروز اعلام نمود که لپ تاپ های XPS13 و XPS 15 این شرکت را میتوان با حسگر اثر انگشت که در داخل کیبورد تعبیه شده است، پیکربندی نمود.

هزینه ی این کار 25 دلار خواهد بود. این حسگر اثر انگشت با قابلیت WindowHello، که یک روش احراز هویت در ویندوز 10 میباشد سازگاری دارد.  در صورتی که به دنبال این ویژگی هستید، میتوانید بجای راهکار های دیگر، این راهکار پیشنهادی دل را مد نظر قرار دهید.

ادامه مطلب