دل به صورت تصادفی اقدام به معرفی XPS 9650 با پردازنده ی گرافیکی GTX 1050 نمود

نمایندگی دل

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

به نظر میرسد که یکی از لپ تاپ های Geforce GTX 1050 قرار است رونمایی شود چرا که به نظر میرسد شرکت دل به صورت تصادفی یکی از لپ تاپ هایی که برای گیمر ها طراحی شده است و از تراشه ی گرافیکی ارزان قیمت Nvidia برخوردار میباشد رونمایی کرده است: Dell XPS 9650.  انتظار میرود که این محصول در CES 2017 که در ابتدای ژانویه انجام خواهد پذیرفت رونمایی شود.

در اینجا اطلاعاتی را که در خصوص این محصول تا به امروز ارائه شده است ارائه میدهیم.

به نقل از نمایندگی دل صفحه نمایش این محصول 15 اینچ بوده که از قدرت تفکیک پذیری 3840 در 2160 برخوردار میباشد. پردازنده های 3 هسته ای، 5 هسته ای و 7 هسته ای نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. تراشه ی گرافیکی این محصول را جی فورس GTX 1050 تشکیل میدهد و تا سقف 4 گیگابایت حافظه ی اصلی برای آن در نظر گرفته شده است. البته این مشخصات آنقدر کافی نیست که بتوان درباره ی  نقاط قوت و ضعف این لپ تاپ دل اظهار نظر کرد. مشابه با همه ی دستگاه های شرکت دل،  مشتریان میتوانند دستگاه های لپ تاپ را بر اساس بودجه ی خود سفارش دهند. GTX 1050 نیز یک گزینه ی اختیاری میباشد.  هر سه پردازده ای که در بالا لیست شده است از تراشه های نسل هفتم Kaby Lake برخوردار میباشند. GTX 1050 شرکت Nvidia را میتوان آخرین تراشه های گرافیکی سری GTX 10 سری جی فورس دانست.

ادامه مطلب

فراخوانی توشیبا برای جمع آوری باتری های معیوب داخل لپ تاپ ها

نمایندگی توشیبا

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

شرکت توشیبا فراخوانی برگی را در خصوص باتری هایی که برای مدل های خاصی از لپ تاپ های خود به فروش رسانده است منتشر نموده است.

این شرکت این فراخوان را در وب سایت خود منتشر نموده است. البته این فراخوان باعث شده تا باتری های پاناسونیک خاصی که توسط لپ تاپ های خاصی از توشیبا بکار گرفته شده است نیز تحت تأثیر این مسئله قرار گیرد ( لپ تاپ هایی که بین جولای 2013 تا نوامبر 2016 به فروش رسیده است).

به گزارش نمایندگی توشیبا با توجه به اینکه یک روی هم پوشانی در تاریخ تولید باتری های مربوط به فراخوانی 2016 و تاریخ انقضای فراخوانی وجود دارد، همه ی کاربرانی که این نوع لپ تاپ ها را در بین جولای 2013 و تاریخ کنونی خریده اند باید فورا باتری خود را چک کرده تا  نسبت به تعویض آن اقدام نمایند.

ادامه مطلب

نگاهی بر نسخه ی Signature از لپ تاپ xps 15 شرکت دل

نمایندگی دل

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

در صورتی که قصد دارید یک سیستم کامپیوتری قدرتمند با قدرت نمایشی بسیار شگفت انگیز و مشخصه های قوی را خریداری کنید، بهتر است تا نسخه ی Signature از لپ تاپ XPS 15 950  شرکت دل را مد نظر قرار دهید. در حال حاضر بهترین زمان است  تا محصولات تولید کنندگان سیستم های کامپیوتری، نظیر اپل، مایکروسافت و Razer را خریداری نمایید چرا که این شرکت ها در حال معرفی محصولات ارتقا یافته میباشند. شرکت دل امید دارد که این محصول یکی از انتخاب های شما باشد.

 

اجازه دهید تا نگاهی به این لپ تاپ دل و مشخصه های آن داشته باشیم. البته این محصول در هر حالت ظاهر مطلوبی و زیبایی دارد. ولی این محصول در مقابل  مک بوک پروی اپل و یا سرفیس مایکروسافت هیچ شانسی ندارد. طراحی این محصول از فلز بوده که این فلز فقط پانل های بالایی و پایینی دستگاه را میپوشاند و مابقی تجهیزات از پلاستیک و یا تجهیزات نرم میباشد. فراتر از اینها زیبایی محصول بوده که نظر همگان را به خود جلب میکند.

ادامه مطلب

رونمایی از لپ تاپ inspiron 5567 شرکت دل در هندوستان

نمایندگی دل

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

شرکت DELL در هندوستان از لپ تاپ های سری 15 خود و آنهم با مدل inspiron 5567 رونمایی کرد. به نقل از این شرکت، این محصول را میتوان برای اهداف آموزشی و حتی سرگرمی کاربران مناسب دانست. به نقل از شرکت، قیمت اولیه ی 39590 rs برای این محصول درنظر گرفته شده که هم اکنون میتوان آنرا از وب سایت رسمی شرکت دل در هند خریداری کرد. یک پردازنده ی سه هسته ای نسل هفتم اینتل برای این محصول در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب

رونمایی شرکت دل از لپ تاپ های تبدیل پذیر سری 3000

تعمیر لپتاپ دل

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

شرکت دل اقدام به ارائه ی یک دستگاه ترکیبی جدید برای کمک به کسب و کار های کوچک نموده است. لپ تاپ تبدیل پذیر سری 3000 شرکت دل که Latitude 13  نام دارد، با چندین ویژگی مهم نظیر  قیمت مقرون به صرفه، پورت USB نوع c و پشتیبانی از قابلیت Window Hello  همراه میباشد. این لپتاپ دل که در حال حاضر در فروشگاه آنلاین این شرکت به فروش میرسد با قیمت 699 دلار آماده ی خرید میباشد.

ادامه مطلب